Carnavalsconcert

Ieder jaar organiseren we in samenwerking met de carnavalsvereniging HDL een carnavalsconcert. Sinds enkele jaren wordt daarvoor gebruik gemaakt van de sporthal `de Zaert´ die voor de carnaval wordt omgebouwd tot de Snevelbokkenstal. Het concert vindt plaats op de laatste zondag voor het carnavalsfeest en begint stipt om - hoe kan het anders - 11.11 uur. De toegang is gratis maar voor goede plaatsen is het van belang om op tijd aanwezig te zijn.

Het carnavalsconcert krijgt een thema, waar een programma omheen wordt gebouwd. In de afgelopen jaren hadden de thema´s een Amerikaans tintje, namelijk `het wilde westen´ en `las Vegas´ Wel thema´s die veel creativiteit hebben losgemaakt en waarbij carnavalsvereniging en fanfare lekker `over the top´ kunnen gaan.

Het carnavalsconcert wordt sinds 1978 georganiseerd en is daarmee onderdeel van de waardevolle tradities van de Koninklijke fanfare Sint Willibrord.

Prins Carnaval en de voorzitter van de Fanfare.