Serenades

De Koninklijke Fanfare Sint Willibrord brengt - op verzoek - serenades aan bruidsparen in Heeswijk Dinther die 50 jaar getrouwd zijn en aan inwoners die de leeftijd van 100 jaar bereiken.

Verder brengt de Koninklijke Fanfare - ook hier op verzoek - een serenade wanneer het eerste team van een aangemelde sportvereniging kampioen is geworden en wanneer de vereniging een jubileum viert zoals een 25-jarig bestaan.

Bij de opening of jubileum van een winkel of horeca gelegenheid is de Fanfare ook graag bereid om het feest een extra accent te geven.

Voor een serenade vragen wij geen vergoeding, een gift is natuurlijk welkom.

Omdat een fanfare orkest uit veel muzikanten bestaat is het noodzakelijk dat we tijdig een verzoek voor een serenade van u ontvangen. Ook inzake het tijdstip van de serenade is overleg met onze secretaris noodzakelijk. U kunt onze secretaris per mail bereiken:

secretaris@koninklijkefanfare.nl of per telefoon. Rene van der Pas 06-25543733.