Gastenboek Berichten
  • Paul - Woensdag 14 Maart 2007 om 11:57

t was weer een zwaar maar gezellig weekendje. idereen nog gefeliciteerd met de prijzen die zaterdag behaald zijn. ben onder tussen weer een beetje bij geslapen ;) op naar volgend jaar, Gr Paul ps: t eten was deze keer wel lekker, dames !!!!

• geert pittens - Dinsdag 13 Maart 2007 om 12:52

hoi het zit er jammer genoeg weer op (HET KAMP) maar het was weer super gezellig ik zie nu al uit naar volgend jaar. en voor de leiding jongens petje af grote klasse,wel een paar kleine punten maar daar kan aan gewerkt worden. veel succes met het regelen voor het volgend jaar.

• John - Woensdag 21 Februari 2007 om 19:40

Brass- en Drumclinic in Brabant Wil je ook eens repeteren onder leiding van topinstructeurs? De instructeurs van K&G Leiden en Euroband Rotterdam staan zaterdag 10 maart 2007 voor jou klaar! Doe mee aan de Brass- en Drumclinic van Stichting Showkorpsen Midden Brabant en Show- & Marchingband Uniforte! Kijk snel op: www.clinic.uniforte.nl

• John - Donderdag 1 Februari 2007 om 19:46

Is verbeterd

• F.v.d.Voort - Donderdag 1 Februari 2007 om 14:44

Onder geschiedenis staat een foto met onderschrift: foto gemaakt tussen 1965-1973.rnGezien de leeftijd van de leden die er op staan moet deze gemaakt zijn tussen 1930 en 1935.rngroetjes

• Paul - Zaterdag 27 Januari 2007 om 18:11

Hey Jos zeker handig die agenda online. Goed werk John! zijn er al meer plannen voor op de site! succes verder Paul

• Jos - Zondag 21 Januari 2007 om 18:26

Ziet er erg goed uit die site! Nou hopen dat er ook nog veel gebruik van gaat worden. Zelf ga ik iig veel gebruik maken van die agenda die online staat aangezien ik toch altijd de papieren versie kwijt ben. Nog veel succes hiermee! j ps Heeswijk was weer goed in bladel!

• Rene van Lokven - Woensdag 17 Januari 2007 om 23:51

zozo, zelfs de pit kan internetten. zo zie je maar waar een fanfare site goed voor is he. maar waar is het zeker, de site mag gezien worden. net werk!! allen jammer dat je ook je mail adres in moet tikken dat je anders niet in het gastenboek kunt schrijven. valt je bericht weg!!

• John - Woensdag 17 Januari 2007 om 14:36

Paul je had toch eerst even de tekst moeten controleren want ik had die dinsdag al verbeterd. Maarja opbouwende kritiek is altijd welkom. M.v.g. John

• Paul - Woensdag 17 Januari 2007 om 12:47

Hallo heren, nette site. begint ergens op te lijken. even een puntje. in het woord van de voorzitster. word de jeugdrumband niet vermeld. misschien even er tussen zetten?? komt goed succes verder Paul