21Mrt
Zomerbloei actie 21 Maart 2017

Koninklijke zomerbloei-actie 2017

Poster

Carnaval achter de rug, nachtvorst lijkt verleden tijd maar het is nog geen voorjaar. De Koninklijke Fanfare wil het voorjaarsgevoel nu al oproepen en gaat weer haar frisbloeiende zomerbloemen verkopen.

Wat bieden wij?

Wij hebben de mooiste zomerbloeiers voor u: rode, witte, roze of paarse sta-geraniums. Het zijn sterke stekgeraniums dus met de goede verzorging bloeien ze van mei tot de nachtvorst in november. Daarnaast bieden wij fris bloeiende Phantasy-potten aan met meerdere kleuren petunia’s

Hoe komt u er aan?

Tot 1 mei worden de bloemen verkocht aan familie, vrienden, bekenden van de fanfareleden en bloemliefhebbers. Op zaterdag 13 mei worden de bloemen geleverd: ideaal dus voor Moederdag!

Waarom?

Alle bloemliefhebbers kunnen tijdens de Koninklijke zomerbloei-actie voor een aantrekkelijke prijs topkwaliteit zomerbloeiers in huis halen. Voor €5 worden vier sterke stekgeraniums geleverd of een mooie pot bloeiende petunia’s. Met deze bloemen wil de Koninklijke fanfare kwaliteit uitstralen in 2017. Met het kopen van de bloemen, waarmee uw terras de hele zomer er fleurig zal uitzien, helpt u de fanfare.

bestellijst zomerbloei-actie 2017

Als iedereen de bloemetjes eens buiten zet wordt de wijk een stuk leuker! (Loesje)