8Aug
Fiets weer gezellig mee! 8 Augustus 2012

De Fietstocht:
De Toer Mee start op zondag 2 september tussen 12.00 en 13.30 uur bij Cultureel Centrum Bernrode, Zijlstraat 1A in Heeswijk. (ruime parkeerplaats aanwezig)

U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen. De inschrijfkosten zijn dan € 3,50 inclusief een consumptiebon voor de eindpost. Dit bedrag komt ten goede aan het instrumentenfonds van de Koninklijke Fanfare St. Willibrord.

Bij de start krijgt u een startstempel en een nauwkeurige routebeschrijving. Bij iedere controlepost kunt u uw kaart laten stempelen. Om de 5km komt u de controleposten tegen, waar versnaperingen en leuke extra's uitgedeeld worden.

In het midden van de Toer Mee is de grote rustpost ingericht. Hier kunt u even bijkomen onder het genot van gezellige muziek, een drankje en de inmiddels befaamde pannenkoeken.

De eindpost is eveneens gevestigd in het Bernrode gebouw. Hier worden de deelnemers ontvangen met muziek. In afwachting van de prijsuitreiking kan er onder het genot van een hapje en een drankje nog even lekker nagebuurt worden.

Als u 40km te veel vind kunt u na iedere post uit de route stappen en rechtstreeks naar de eindpost fietsen waar u een finish stempel krijgt.

Fiets kapot ? Bij elke controlepost is een reparatieset aanwezig. E.H.B.O.-vereniging St. Raphaël is tijdens de Toer Mee aanwezig om zonodig hulp te verlenen.

De prijzen:
De Toer Mee is geen wedstrijd, maar toch zijn er prijzen te winnen! Elke deelnemer aan de Toer Mee maakt kans op een gloed nieuwe fiets! Deze wordt geschonken door Victor van Esch Bike Totaal Tweewielers. Aan het eind van de Toer Mee zal deze prachtige fiets onder alle deelnemers verloot worden.

In het kort:
Wanneer: Zondag 2 september 2012

Inschrijven/starten: 12.00 tot 13.30 uur bij Cultureel Centrum Bernrode, Zijlstraat 1A te Heeswijk

Kosten: € 3,50 inclusief een consumptiebon voor de eindpost (deelnemers die zich hebben laten sponsoren en kinderen achterop gratis)

Lengte fietstocht: +/- 40 kilometer met 6 tussenposten en 2 rustposten (midden en eind)

Eindpost: Cultureel Centrum Bernrode. Hier zal aansluitend de prijsuitreiking plaatsvinden.

De Toer Mee is geen wedstrijd en deelname is geheel op eigen risico. Elke deelnemer fietst zover hij/zij kan of zin heeft. De Koninklijke Fanfare St. Willibrord aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade in welke vorm dan ook.

Toer Mee, dé fietstocht voor het hele gezin!
www.toermee.nl

Hoofdsponsor: