4Jun
Negen maal Brabantse kampioen 4 Juni 2013

Afgelopen zaterdag  op 1 juni is in “d’un Durpsherd” in Berlicum de Brabantse kampioenswedstrijd voor solisten en kleine ensembles gehouden. Van de Harmonie Sint Servaes en de Koninklijke Fanfare Sint Willibrord hadden zich 11 slagwerkers geplaatst bij de voorronden. Bij de blazers waren geen deelnemers uit Heeswijk Dinther aanwezig.

Van onze vereniging zijn Maartje van Zutphen, Rob van Zutphen, Rob van den Berg, Tom van Zutphen (2x), Diego van Driel en Tjeu Dortmans kampioen geworden.

Van Sint Serveas zijn Bart Pouwels en Thomas van der Ven kampioen geworden op de kleine trom en Bart is ook nog dagkampioen met een puntentotaal van 90,5.

Een mooie prestatie van onze muzikanten en ook een goede voorbereiding voor het Nederlands kampioenschap dat over 2 weken in het Limburgse Heel wordt gehouden. Alle muzikanten met een score van 85 punten of meer tijdens de voorronden mogen hier deelnemen.