1Jul
Fiets en doe lekker mee op zondag 1 september! 1 Juli 2013

De tocht:
De tocht start op zondag 1 september tussen 12.00 en 13.30 uur bij Cultureel Centrum Bernrode aan de Zijlstraat 1A in Heeswijk waar ruim voldoende parkeerruimte beschikbaar is.

U bent van harte welkom, of u nu als groep, gezin alleen wilt deelnemen. Inschrijven kost € 3,50 en daarvoor krijgt u ook nog een consumptiemunt voor de eindpost. Bij de start krijgt u een startstempel en een nauwkeurige routebeschrijving. Bij controleposten kunt u de kaart laten stempelen. Om de 5km is een post geplaatst, waar versnaperingen en wat extra's uitgedeeld wordt.

Om deze fietstocht extra uitdagend te maken, kunt u zich laten sponsoren door bijvoorbeeld vrienden, buren, familie of collega’s etc. Dit kan met een vast bedrag per afgelegde kilometer, maar een vrije gift is natuurlijk ook mogelijk. Wanneer u zich laat sponsoren maakt u kans op extra prijzen en steunt u de Koninklijke Fanfare Sint Willibrord uit Heeswijk.

Deze prijzen worden u aangeboden door o.a. Beat it Slagwerkopleidingen en Van Aalst uit Veghel.

Hapje en drankje onderweg en bij het eindpunt:                                                                                                                                      In het midden van de tocht is de grote rustpost ingericht. Hier kunt u even bijkomen onder het genot van gezellige muziek, een drankje en beroemde pannenkoeken. De eindpost is weer bij Cultureel Centrum Bernrode aan de Zijlstraat. Hier worden de fietsers ontvangen met muziek. In afwachting van de prijsuitreiking kan er onder het genot van een hapje en een drankje nog even lekker nagebuurt worden.

Als u 40km te veel vind dan kunt u bij alle 6 posten uit de route stappen en rechtstreeks naar de eindpost fietsen waar u een finish stempel krijgt. Fiets kapot ? Bij elke controlepost is een reparatieset aanwezig. E.H.B.O.-vereniging St. Raphaël is tijdens de Toer Mee aanwezig om waar nodig hulp te verlenen.

Verloting spiksplinternieuwe fiets:
De Toer Mee is geen wedstrijd, maar er is toch wat te winnen! Zo maakt elke deelnemer aan de Toer Mee maakt kans op een gloed nieuwe fiets! Deze wordt geschonken door Victor van Esch Bike Totaal Tweewielers. Aan het eind van de Toer Mee zal deze prachtige fiets onder alle deelnemers verloot worden.