13Sep
Spooktocht 2013 13 September 2013

Spooktocht Heeswijk, zaterdag 26 oktober 2013

Als de avond valt en de duisternis zijn intrede doet, wordt het onrustig in de bossen bij de Blokhut en de Galgenberg. Er moet daar iets gebeurt zijn, maar wat?? Van wie zijn bijvoorbeeld de onbekende voorwerpen die op verschillende plaatsen in het bos gevonden zijn? Wie of wat heeft die vreemde sporen achter gelaten op de paden? Wat voor onbekende wezens dwalen er de laatste dagen, elke nacht door het bos?

Meer verklappen we niet! Heb jij het lef om het bos te betreden op deze donkere avond? Gaandeweg de tocht zal je het hele verhaal zeker beleven…

Op veler verzoek en in navolging van het grote succes van de voorgaande jaren, met telkens zo’n 350 deelnemers, organiseert Koninklijke Fanfare st. Willibrord in het Halloween weekend, op zaterdag 26 oktober 2013 wederom een grootse spooktocht voor jong en oud.

De avond:

Voor iedereen vanaf 8 jaar, die goed ter been is, is er een spannende spooktocht uitgezet van ruim een uur- tot anderhalf uur. Een geweldig leuk maar vooral ook spannend en griezelig avondje uit met het gezin, familie, vrienden, kinderfeestje of (buurt)vereniging. Niet alleen voor kinderen maar zeker ook voor volwassenen!

Iedereen die de eindbestemming van de spooktocht heelhuids heeft bereikt kan de avond afsluiten in de thematisch aangeklede blokhut bij een gezellig haardvuur met warme chocomel, een drankje, een frietje, snack of ander lekkers. Ook aan het vermaak van de kinderen voor aanvang en na afloop is gedacht, een sminkhoek en springkussen zullen dan ook niet ontbreken.

Je bent op zaterdag 26 oktober vanaf 19.00 uur van harte welkom in Blokhut “de Vlegelhut”, Kaathovense Dijk 4a in Heeswijk. Van 19:30 tot ongeveer 22.30 uur zal elke 5 minuten een groep van maximaal 10 personen starten.

Kosten en reserveren:

De kosten voor deze tocht zijn €5,- p.p. inclusief een consumptie na afloop. Voor groepen of (buurt)verenigingen vanaf 20 personen geldt een speciaal tarief. Bel of mail voor de mogelijkheden, zie gegevens onder aan deze pagina.

Aanmelden via internet is gestopt ,op de avond zelf aanmelden bij de blokhut kan nog wel. maar  Misschien moet je dan even wachten. Later op de avond, na 21.30  is er meer ruimte in het schema en kan er doorgaans vrij snel gestart worden.

Praktische informatie:

• De spooktocht gaat door in alle weersomstandigheden, behalve bij hagel of onweer. Een beetje regen kan het juist extra spannend maken. Trek bij regen je laarzen en een regenjasje aan, dan kom je er wel!
  • Het terrein kan op sommige locaties ruig of modderig zijn. Het parcours is daarom niet geschikt voor kinderwagens.
  • We raden deelnemers aan om voldoende, makkelijke kleding en wandelschoenen of laarzen aan te doen.
  • Krachtige zaklampen bederven de sfeer en zijn derhalve niet toegestaan. Groepen krijgen een lampje mee van Spooktocht Heeswijk.
  • Deelname is uiteraard op eigen risico
  • EHBO is aanwezig

Meer informatie via info@koninklijkefanfare.nl of bellen naar 06-25543733.

We hopen op veel durfals die zin hebben in een spannende, leuke en gezellige avond.

Wie durft???