1Jan
Geweldige voorstelling Indiaan in de kast. 1 Januari 2014

Na de goed geslaagde première op vrijdagavond werd het zondag nog gezelliger door de drukte en het enthousiasme van het publiek. Het toneelstuk kent spannende stukken maar er zit ook bijzonder veel humor in. Daardoor is het echt leuk voor jong en oud.

De organisatie van de voorstelling was in handen van leden van het jeugdorkest en de jeugdslagwerkgroep. Normaal zijn zij actief onder begeleiding van de het bestuur, bijvoorbeeld bij de organisatie van het carnavalsconcert. Maar deze voorstelling hebben zij helemaal zelf georganiseerd en dat leverde natuurlijk wel wat spanning op. Maar het liep allemaal gesmeerd en dat geeft vertrouwen.

Dankzij de financiële ondersteuning van de stichting ‘Vrienden van de Koninklijke Fanfare Sint Willibrord’ was de toegang gratis en hebben een groot aantal mensen van de voorstelling kunnen genieten. Daarvoor namens alle bezoekers nog onze dank!