16Feb
Rockend carnavalsconcert. 16 Februari 2014

Daarna ging gelijk het gas er weer op met de Rock & Roll nummers. Dit jaar een programma met drie zangers George Blanken, Ton van de Veerdonk en Rene Habraken en een zangeres Trea van Zutphen. George Blanken zong een knallende Elvis medley. Daarna volgde twee instrumentale nummers van het fanfare orkest en de slagwerkers. Vervolgens natuurlijk de overdracht van de hoorn van onze prinses Marianne naar prins Bart. Natuurlijk een optreden van de dansmariekes en dit jaar ook nog een dansnummer van de carnavalsvereniging ‘De Kreuge’. Na een act met 8 drumstellen in een stijger, de cupsong gezongen door Thea verzorgde Rene Habraken een stevige uitsmijter. De klassieker ‘kom van het dak af’. Carnaval is nu echt begonnen!