Dorpsfeest 25 mei bij Stanserhorn 200 jarig bestaan Koninklijke Fanfare

Donderdag 25 Mei 2023 om 19:00 uur

Stanserhorn Heeswijk

Dorpsfeest 200-jaar Koninklijke Fanfare Heeswijk

De Koninklijke Fanfare St. Willibrord Heeswijk bestaat dit jaar 200 jaar en organiseert daarom een groots dorpsfeest op het evenemententerrein bij Stanserhorn in Heeswijk tussen 25 en 29 mei. Met een feel-good dienstenveiling - Vinyl45 Dames met Dorst, Q Music the Party – MarcoV – Hard2Get - RUM – Palemiger Spatzen – Mark v.d. Veerdonk en natuurlijk de slagwerkgroep en fanfare zelf belooft het een historisch feest te worden.

Donderdag 25 Mei – Beats & Bites en Feel-Good-Fanfare-Veiling

Donderdagavond bijt om 19:00 uur bijt Vinyl45 Dames met Dorst het spits af voor het nu al historisch te noemen Dorpsfeest. Op deze avond zal het befaamde slagwerkensemble van de Koninklijke Fanfare, met lokale solisten René Habraken, Katja Brooijmans, Kaylee Rijkers, Annemarie Traa, Ton van de Veerdonk en Marielle Lunenburg, de dienstenveiling omlijsten met hoogstand slagwerk. De avond sluiten we af met Vinyl45 Dames met Dorst.

Het slagwerkensemble speelt o.a. Sustainability, het stuk is speciaal voor het jubileum geschreven door Tim Verstegen. De slagwerkgroep is uitgebreid met een combo en lokale zangers en zangeressen. Het zijn René Habraken, Katja Brooijmans, Annemarie Traa, Mariëlle Lunenburg en Ton van de Veerdonk. Het combo bestaat uit Rico van Hooren op gitaar, Huub Sperber op toetsen en Willem van de Wijgert op bas

Ook de jeugdslagwerkgroep doet mee in dit concert. Onder het genot van een hapje en een drankje en de beeldschone ambiance van Kasteel Heeswijk dompelt het slagwerkensemble van Wim van Zutphen ons publiek onder in de klanken van het slagwerk. Vette nummers als Home of the Brave, 50 ways to leave your lover en Children of Sanches zullen menig toehoorder kippenvel bezorgen.

Deze avond houden we ook een heuse Feel-Good-Fanfare-Veiling.

Allerlei diensten komen langs. Door te bieden krijg je hetzelfde ontspannen gevoel als al onze fanfare leden wekelijks ervaren. Biedt mee en krijg een bijzonder ervaring.

Een kleine greep van aangeboden diensten:

 Muzikaal optreden van een echte Vipper in je eigen woonkamer,

 Oldtimer-rit met lekkere picknickmand van één van onze leden,

 High Tea van de Dames van de derde helft,

 Kaartjes voor Natuurtheater De Kersouwe

De aangeboden diensten worden verder nog bekend gemaakt op Facebook, Twitter, en Instagram

De toegang is gratis. De avond eindigt rond middernacht.

Het dorpsfeest is mede mogelijk gemaakt door Daan van Zoggel Catering

In samenwerking met Stanserhorn Heeswijk